torsdag 21 juli 2022

Nu ska det bli svalare...

Jag har fyra st förrättstallrikar nere i Komstad ur en serie från Rörstrand som heter Valentine. De var mina föräldrars. Jag skulle gärna vilja ha lite mer grejer från den serien så jag ska hålla utkik efter det på loppisar och på Tradera eller liknande tänkte jag.

De är lite fulsnygga på nåt sätt och den känns inte så vanlig heller.

Bild jag hittade på nätet

Jag har skrivit det innan, men just de här väldigt varma dagarna är det guld värt att bo så här för hundarna. Nu ska det bli svalare imorgon igen och jag kan ärligt erkänna att jag mår inte bra när det går upp mot 30 grader. Det blir skönt att temperaturen sjunker lite igen.


Nu är det redan fredag imorgon och min första semestervecka har snart gått. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...