söndag 17 juli 2022

Sprungit 5 km ikväll...

Vi körde ner till Österlen i förmiddags och nu blir vi här några dagar. Vi har lite grejer vi måste fixa där hemma lite senare i veckan så då kör vi hem en sväng. Det är skönt att inte ha längre än att man kan köra fram och tillbaka om det skulle behövas. 

Så skönt att landa här 😊 och veta att man inte måste hem till jobbet imorgon utan nu kan vi ta dagarna som de kommer. Ikväll körde vi bort till Gyllebosjön. Mats simmade 2500 m och jag sprang 5 km runt sjön. Det känns så himla skönt efteråt. Jag trodde aldrig, och då menar jag verkligen aldrig, att jag skulle klara att springa så långt utan att behöva stanna och gå bitvis. Jag är ett levande bevis på att det går att bygga upp sin kondition även om man är 50+ 😊

Kollade morgondagens väder precis. Det blir nog inget strandväder. Det visade molnigt och 21-22 grader, så vi får väl se vad vi hittar på.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...