onsdag 13 juli 2022

Två arbetsdagar kvar och mina strandfavoriter...

Stressigt värre på jobbet har det varit denna vecka. Bara för att man vill få allting klart innan man går på semester 😊 Endast två arbetsdagar kvar, sen hela fyra veckors ledighet. Så himla skönt det ska bli 💖 Blir vädret varmt och skönt vill jag att vi ska åka mer till havet och sola och bada än vad vi brukar. Om jag inte är helt ute och cyklar badade jag en gång i havet ifjol. Det måste det ju tvunget bli ändring på. När man har så gudomligt fina stränder längs hela Österlen är det ju helt galet att inte njuta av dem.

Min favorit nr 1 är ju såklart Haväng. Det dåliga är att militären stängt av fältet för biltrafik så man kommer inte åt den biten av strand där vi alltid var förut. Det blir för långt att gå. Detta är dock inget ställe för barnfamiljen då det är brådjupt och strömmigt.

Nr 2 är Kyhls strand. Sanden är helt fantastisk. Som gjord för timglas och här är det bra för barnfamiljerna. Långgrunt. Enda nackdelen är väl att det är svårt att hitta parkering. Kyhls strand ligger granne med Borrbystrand. Den är lika fin 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...