fredag 29 juli 2022

Klippning och padel idag...

Så skönt väder det varit idag 🌞 Lite synd att vi inte är kvar nere på Österlen då det är lättare att ta sig till stranden där nere än vad det är här hemma. Men idag hade jag planerat in en klipptid hos frissan, så nu är det gjort. 

En timme padel har det också blivit idag. Kul, det är ända sen midsommar jag spelade senast. Det är alltid något som kommit i vägen. Det blir väl mer av den varan när allas semestrar är slut och det blir vanlig vardag igen. Jag köpte faktiskt ytterligare ett racket i Simrishamn häromdan. Det är bra att ha två st så att man slipper låna och hålla på och krångla med det om man ska spela med någon som inte har racket själv. 


Som när Rebecca och jag skulle spela i Kalmar när vi var där. Då kom vi inte in i det skåpet där de hade låneracketar. Jag minns inte riktigt, men wifi'et hade låst sig eller nåt. Vi fick ringa till ägarna som guidade oss hur man skulle öppna skåpet manuellt. Sånt bök vill man ju slippa 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...