torsdag 24 januari 2019

Planera yogarum...

Just nu Ă€r jag inne i ett yogamode 😊 Jag bestĂ€llde hem lite nya grejer frĂ„n Apotea hĂ€romdan som jag hĂ€mtade ut idag. Det Ă€r yogablock, ett bĂ€lte och en vĂ€ska till min yogamatta. PĂ„ Trolle Hill har vi ett loftrum som vi anvĂ€nder som gĂ€strum. I det rummet har vi en dubbelsĂ€ng och en byrĂ„. Nu har jag tĂ€nkt att jag ska ha det rummet som mitt yogarum. Jag ska inte Ă€ndra om nĂ„nting för möblerna mĂ„ste vara kvar, men jag tĂ€nkte inreda det mer yogastyligt med lyktor, ljus och liknande.

I rummet Àr dÀr ett litet loftfönster. En sÄn hÀr lampa hade ju varit jÀttesnygg att ha i det fönstret. Denna Àr frÄn Indiskan.

NÀr jag googlade runt hittade jag flera sÄna hÀr hyllor i liknande stil till matta och tillbehör. En sÄn hylla skulle man ju med enkla medel kunna göra sjÀlv, tÀnker jag.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...