tisdag 1 januari 2019

Första dagen på året...

Våran Frulle 💖
Vi kom inte i säng förrän vid tre i natt, så man är ganska så seg idag. Vi har gått en runda med hundarna, annars har det inte hänt så mycket här hemma. Jag upptäckte att filmen La la Land finns på Netflix och började kolla lite på den, men Mats hatar såna där musikalfilmer, så jag får se klart den en annan dag när han inte är hemma 😊 Jag däremot älskar musikaler och har väntat på att den skulle bli tillgänglig att se nu när det inte blev av att jag såg den på bio.

En sak jag gjort idag är att jag börjat så smått att jula av. Prydnadstomtar, ljuslyktor och sånt där packades ner i jullådan. Granen åker nog ut imorgon. Ljusstakar och stjärnor får däremot vara uppe ett tag till. De är mysiga att ha uppe den här mörka årstiden. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...