tisdag 15 januari 2019

Fått lite snö...


 Det kom lite snö igår. Det ligger fortfarande kvar och det kom t o m mer lite mer idag. Skönt på ett vis att det är kallt så det inte bara blir lera och kladd av alltihopa. Idag händer det inte så mycket här hemma. Efter jobbet gick jag med hundarna en liten sväng i skogen. Leia tycker det är såå roligt i skogen, och så vet hon exakt var vi svänger av från vägen för att ta stigen uppför backen hem till vårt igen. Hon är så himla duktig 😉

Förra helgen blev det inget Österlen då det var hundutställning. Denna helg är vi bjudna på kalas, så jag vet inte riktigt om det blir något denna helg heller. Jag har ju mina blommor som måste tas om hand där så eventuellt får jag köra ner en sväng i veckan. Skönt att ha så pass nära att vi kan göra det.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...