fredag 7 september 2018

Yoga igår och förtidsröstat idag...

Jag började känna mig bättre från min förkylning redan igår kväll och idag känns det nästan som vanligt, bara lite rethosta kvar. Skönt, för det är så himla trist att vara förkyld. Igår hade jag också ork och lust till att gå på yogan. Jag gick direkt på den avancerade kundaliniyogan, men det gick bra 😊 Rejält svettig blir man i alla fall.

Idag har vi varit och förtidsröstat. Lokalen var helt full med folk, speciellt ungdomar var där många. Jag förstod på deras diskuterande att det var många som röstade för första gången. Jag minns själv hur spännande jag tyckte det var första gången. Imorgon förmiddag ska vi iväg en stund och ställa iordning respektive röstlokal där vi ska vara. Sen på söndag går vi på schema. Jag är den ende i familjen som har ett första pass direkt på morgonen. Halv åtta ska jag vara i "min" lokal. Jag får nog ta och titta på utbildningsfilmerna en gång till och fräscha upp rutinerna.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...