tisdag 25 september 2018

Lite nytt att pröva på...

Jag beställde lite olika saker från Adlibris förra veckan. Bl a beställde jag boken som alla pratar om "Omgiven av idioter".  Haha, kan ju vara bra att läsa och få koll på hur man ska bära sig åt med sådana människor 😊 Jag återkommer med fakta kring detta. Sen beställde jag också boken "Olgas omstart" som det också snackas om. En bok kring kroppen, träning och kost när man kommit upp i "den åldern" jag är nu. Varför räcker det inte nuförtiden med att svälta sig en dag så har man gått ner ett kilo..!? Gör jag så nu går jag upp ett kilo istället. Man kan ju bli tokig... 👎

Den stolta mamman måste visa 😊
Dessutom beställde jag lite otippade grejer för att vara jag. Jag beställde en "målarbok för vuxna", färgpennor samt akvarellpennor. Färgpennorna och målarboken ville jag ha för att det verkar så roligt och ska vara avkopplande. När jag var liten tyckte jag det var jätteroligt att måla i målarbok. Akvarellpennorna har en annan historia. Det är nämligen så att Rebecca har tagit upp sitt målande igen efter att hon flyttade hem till Sverige. Nu målar hon med vanliga akvarellfärger, men jag ville testa dessa. Nu är inte jag alls så konstnärligt lagt som hon är (den förmågan har hoppat över en generation), men det kan vara kul att pröva nåt nytt. En annan grej som är kul kring detta är att Rebecca för första gången ska vara med i en konstutställning i oktober. Spännande!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...