lördag 22 september 2018

Idag är det en sån dag då jag hunnit med jättemycket. Åtminstone tycker jag det själv, och då får man väl vara nöjd. Mats har jobbat, så jag har gått och donat för mig själv hela dan. Hela förmiddagen städade jag hemma på Trolle Hill. Skakade sängkläder och torkade både väggar och golv. När man har stora hundar, så hamnar lite allt möjligt lite överallt, om man säger så  😊 Hundarna låg snällt och slappade när jag fejade runt.

Leia njuter också av utsikten, ser det ut som 😊
Innan lunch var jag så pass färdig, tyckte jag, så då körde vi ner till Komstad. Det blåste så det tog i bilen rejält på de öppna fälten. Vädret har varit lite nyckfullt. Både lite regn och sol om vartannat, men mest uppehåll. Vi körde bort till skogen också och gick en pytterunda. Mest för att Raffemannen skulle få komma ut lite grann. Leia är inte så gammal än så att hon ska gå några promenader, så det blev bara en liten en. Nu har vi gjort pizza ikväll och vinden viner runt knuten, men här inne har vi det varmt och skönt. Mysigt 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...