torsdag 13 september 2018

En natt på slott...

Mitt mysiga rum för natten
I natt ska jag sova på slott 😊 nämligen Bäckaskogs slott utanför Kristianstad. Jag är här med jobbet på kompetensutveckling. Fastän vi bor relativt nära hit, så har jag inte varit här på slottet förut. Jag tror att vi bara kört här förbi nångång, men aldrig stannat till. Vi har haft utbildning i filmteknik. Har lärt oss grunderna till att filma med mobilen för att kunna filma våra projekt som vi har i våra leaderområden och visa upp på sociala medier. Vi fick göra varsin liten film. Att klippa och redigera var inte det lättaste, men så himla roligt det varit idag. Nu blir det till att filma mer där hemma och träna på att redigera. Vi kanske blir you-tubers allihopa här nu, haha... 😊 

Imorgon är det fredag och vi får åka ner till Komstad och kolla till det där. Vi har fortfarande inte hunnit börja riva ner tapeter i hallen än, men denna helgen skulle jag vilja börja med det. Till jul måste hallen vara färdig. Det får bli målet.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...