tisdag 4 september 2018

Förkylningstider...

Våran hundgård 😊
Då ska vi gå till val på söndag. Eftersom jag ska jobba som röstmottagare måste jag nog gå och förtidsrösta, tror jag. Jag har gjort valkompassen flera gånger och jag har nog bestämt mig nu, men det är inte lätt. 

Jag har inte varit på yogan än denna vecka fastän det började i måndags. Jag har blivit så himla förkyld. Det bara kom över mig i lördags kväll. Först halsont och nu rinner näsan som en kran, så jag har faktiskt inte orkat men jag ska dit imorgon eller på torsdag. Dags att börja sätta igång 😊 Denna vecka har vi matkasse igen. Det funkar riktigt bra, tycker jag. Snabbt och lätt att göra mat när man bara är två personer och alla ingredienser är hemma. Vi har pratat om att varannan vecka kan nog fungera bra för oss. Sen beror det också på vad det är för recept. Nu har jag inte bokat någon till nästa vecka, så då får vi hitta på själva. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...