lördag 11 mars 2017

Utemöbler och penséer...

Vilken dag det varit idag :-) Solen skiner och fåglarna kvittrar. I vår ena hörna på huset har det varit 12 grader varmt. Åh, vad härligt att våren är på väg :-) Vårkänslorna resulterade i att vi plockade fram utemöblerna på verandan och årets första förmiddagskaffe intogs där ute. Efter lunch begav jag mig bort till Blomsterlandet och köpte jord och penséer. Nu var det inte bara jag som var där en dag som denna. Jag försöker undvika Blomsterlandet utan åker oftast till Öspab istället som ligger närmre oss, men de har tyvärr inte öppnat ännu för säsongen. 

Nu har i alla fall penséerna kommit i korgen på verandan, så nu är där riktigt fint. Jag tror det får bli ytterligare en runda dit redan imorgon och köpa fler. Jag vill nog ha en kruka på trappan också. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...