söndag 12 mars 2017

Fortsätta rensa...

Gamla burkar som kommer från Mats släkt
Det har nu gått ca fyra månader sen vi flyttade in på Trolle Hill och vi har faktiskt hunnit landa här rejält nu, måste jag säga. Det känns som vi har bott här mycket längre, och det är väl ett gott tecken :-) Nu är det dags att börja ta tag och tömma de provisoriska förråd som vi skaffade oss inför flytten. Där är en del av barnens leksaker som vi inte vill göra oss av med, typ lego, playmobil, Brio. Ja, sånt där som håller över tiden. Vi tog hem lite idag och packade ner det i lådor och satte upp det på vår vind. Där får de stå nu. Sen är där både Arons och Rebeccas priser. Rebeccas hästpriser och Arons brottningspriser. De åkte också upp på vinden.

Nu har vi inte bara hållit på med att sortera och packa idag . Raffe är badad och iordning inför nästa helgs utställning i Malmö. Skönt att ha det klart. Om det var skönt vårväder igår, så har det varit riktigt kallt idag. Vädret har varit fint, men kallt som tusan, så jag brydde mig inte om att åka iväg och köpa fler blommor till mina korgar och krukor. Det kan jag göra under veckan som kommer :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...