torsdag 23 mars 2017

Återvinning gillar vi...

Lägg till bildtext
Tjoho, jag har fått ett planteringsbord :-) Jag har gått och klurat på hur och var jag ska kunna stå och plantera och greja med mina blommor. Då kom Mats på att han hade en hatthylla i gömmorna som åkte med hit från gården. Den låg nu i garaget och hade ännu inte fått någon given plats, så nu har jag fått mig en planteringsbänk på baksidan av hundgården :-) Den är väl inte världens vackraste, men den kommer att fylla sin funktion och kommer inte att synas heller precis där på baksidan. På stången undertill kan jag ha mina redskap hängande och sen ska vi sätta upp fler hyllor inne i hundrummet också där jag kan ha lerkrukor och annat som inte är så bra att det står ute hela tiden. Där finns plats för det också utöver alla hundgrejer. Det är så bra när man kan återanvända. 

Allt gick bra hos tandläkaren. Han hade ingenting att anmärka på förutom lite tandsten som han tog bort. Det nya nu är tydligen att man ska använda Colgate Sensitive. Efter att man har borstat så ska man ta ytterligare lite tandkräm i munnen och skölja runt. Sen ska man bara spotta ut det och inte skölja med vatten. Då får sig tänderna ett bra skydd. Nu sköljer jag med flour och använder tandstickor nästan varje dag, så jag tycker nog att jag är duktig så det räcker ändå :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...