onsdag 8 mars 2017

Känna havet i kinderna och årsmöte...

Direkt efter jobbet igår körde jag ner till Österlen. På vägen ner körde jag inom övningsfältet så att hundarna fick sig springa av sig lite. Så härligt! Det var bara vi på hela fältet, det har nog aldrig hänt förut :-) Vi gick ner till stranden och kände havet i kinderna... När vi kom fram till Komstad var Mats redan där. Han körde direkt dit från Lomma.

Anledningen till att vi körde ner var att det var årsmöte i Dikningsföretaget där vår fastighet ingår tillsammans med 24 andra fastigheter. Vi har aldrig varit på det mötet förut, och jag har inget minne av att mina föräldrar heller har sagt att de varit på det. Vi var inte så många, men det var riktigt trevligt att träffa andra närboende som vi inte kände sen förut. Det kan vara bra att lära känna lite folk som bor i hus och gårdar runtomkring. Vi kom inte därifrån förrän kl var nio, så det blev ganska sent innan jag var hemma igen i Hässleholm.

Idag bär det av till Halland med jobbet. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...