tisdag 15 mars 2022

Solcellerna och slingor...

Idag har elektrikern varit nere i Komstad och kopplat in elen till solcellerna och elstolpen. Då är nästa steg att Eon ska komma och sätta upp en ny mätare och godkänna installationen. Spännande 😊

Vad har hänt annars? Jo, jag har varit och klippt mig idag. Frissan som jag brukar gå till hade gått på mammaledighet så nu fick jag boka tid hos av de andra på salongen men det funkar bra det också. Nästa gång ska jag nog göra slingor tror jag. Håret behöver bli lite ljusare och jag känner mig så mycket piggare också. 

Minns ni att jag för ett par år sen gjorde min egen blekning? Kanske jag skulle prova det igen. Det finns många olika recept på det där, men det jag använde mig av då var en blandning av vatten, honung, äppelcidervinäger och citronsaft. Du kommer till inlägget jag skrev då HÄR. Blanda citronsaft i balsam är ytterligare en metod. Bakpulver och lime är en annan. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...