tisdag 8 mars 2022

En löprunda ikväll...

Jag tog en löprunda när jag kom hem från jobbet idag. Det känns så himla bra när det är gjort 😊Vi (märk att jag skriver vi, haha...) är en del på jobbet som tränar eller rör på oss på nåt sätt mer eller mindre och det blir faktiskt att man peppas av varandra. Det är väldigt bra.

Jag är så glad också att jag har min aktivitetsklocka. Det blir roligare när man sätter igång gps'n och kan kolla kartan, tider, sträckor, hjärtslag, kalorier bland annat efteråt.

Jag längtar till helgen. Då blir det Österlen för hela slanten. Vi har inte varit där nere på två helger. Jag skulle egentligen åkt dit förra helgen när Mats var på Öland och jobbade med uterummet, men jag tyckte inte det var så roligt att åka dit själv så därför blev jag hemma med doggarna istället. Vad ska jag göra då? Jo, jag ska klippa det stora äppleträdet klart. Sen ska jag planera lite för årets odlingar också. Kanske jag hinner få mina frön innan helgen. Så fort jag får dem ska jag sätta tomatfröna 😊 De behöver försås.


Jag har funderat på att beställa en furminator till att kamma hundarna med. Det ska tydligen vara väldigt bra. De finns bl a på Apotea i många olika modeller. Den här är för hund med lång päls.

Furminator, se HÄR

1 kommentar:

Pillusan.blogg.se sa...

Furminator! Det låter nånting det. Undrar om det funkar på Kisarna med när de blir stora!
I år hoppar jag över all odling inomhus, med två små vilddjur så är det bäst att köpa färdiga plantor i maj. Härligt med en helg på Österlen.
Kram Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...