torsdag 24 mars 2022

Löprunda ikväll...

Det blev en löprunda ikväll efter jobbet. Inte så lång, men jag måste bara visa höjden på min runda. Vi bor på 90 meters höjd och först är det en lång backe ner till 60 möh och sen ska man upp igen på slutet. Det är därför jag inte springer så långt här hemma för det är så himla kuperat så det är tillräckligt jobbigt bara med höjdskillnaden. 

Det är stor skillnad mot att springa en runda på platt mark. Då orkar man betydligt längre. I alla fall jag 😊


Padel är ju väldigt inne nu och det är en hel del padelsnack på jobbet. Det finns en teamsgrupp för de som hållit på med det ett tag och de tränar varje onsdag. Nu har vi satt ihop även en grupp för nybörjare och jag har gått med där. Kanske det blir nån träning nästa vecka. Vi får se om vi får ihop det. Ska bli roligt att prova på faktiskt. Jag berättar mer om det när det väl händer 😊

Äntligen fredag imorgon 💗 Helgen blir lite hemma och lite Österlen. En bra mix förhoppningsvis. Mats ska hjälpa Aron att gipsa färdigt väggarna i sovrummet och vardagsrummet. Sen i början av nästa vecka kommer målaren dit så då måste det vara klart. Vilket lyft det kommer att bli när de här två första rummen blir färdiga. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...