fredag 25 mars 2022

Slog till med en Budapestbakelse...

Jag slutade lite tidigare idag då jag hade några timmar som jag behövde ta ut. Jag körde ner till stan och hämtade ut mina nya terminalglasögon som jag var och provade ut för några veckor sen. När jag var klar där gick jag in på en av stans konditorier och köpte tre st Budapestbakelser (!), min verkliga favorit 😊

Bild från nätet

 Det var kaffedags och jag visste att Aron och Mats hade börjat att sätta upp gipsen som jag berättade om igår. Nu bor ju Aron så nära stan så jag var snabbt borta hos honom. På med kaffet och så bar vi ut varsin stol på hans uteplats och så satt vi ute i vårsolen och drack kaffe och åt varsin bakelse. Livet kan vara sämre, säger jag bara haha... 🌞

Ikväll är det premiär på Masked Singer. Jag är inte så mycket för tävlingsprogram på TV, men just detta gillar jag. Och På Spåret såklart, inget slår På Spåret 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...