onsdag 2 mars 2022

Semesterplaneringen på jobbet igång...

Januari och februari är de jobbigaste månaderna vädermässigt för mig. De ska liksom bara genomlidas, men i år har de verkligen gått snabbt. Nu är vi redan i mars. Så himla skönt 😊

Vi började diskutera semester på jobbet i veckan och idag har jag och min kollega kommit överens och det blev så himla bra. Vi överlappar varandra så att vi får fyra veckor i sträck båda två så vi kommer inte att ses på två månader. Jag tror knappt att det är sant att få ha hela fyra veckor i ett enda långt svep 🌞 Det är ju inte färdigspikat än av chefen, men jag hoppas på att det blir så här.

Vad ska vi göra på vår semester då? Det blir en vecka på Öland i alla fall. Sen blir det väl mestadels Österlen kan jag tro. Vi pratade ju om Portugal, men jag vet inte om vi får ihop det med Rebeccas semester också. Vi får se. Kanske en runda upp till Roslagen också för att hälsa på bekanta. Härligt ska det bli i alla fall och så roligt att ha detta framför sig och längta efter 💗

1 kommentar:

Hannas krypin sa...

Hoppas att chefen godkänner era semesterveckor. Dina planer låter alldeles perfekta ju. Vi har bokat in Gotland över midsommar. Det ser jag så mycket fram emot.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...