torsdag 10 mars 2022

Till Ikea en vardagskväll...

Det blev en tur till Ikea idag efter jobbet. Aron ville kolla på kök och undrade om vi ville följa med, så det gjorde vi såklart 😊 Jag har aldrig varit där så sent en vardag nån gång. De stänger ju redan klockan sju så vi hann inte så mycket, men lite blev det. 

När sovrummet och vardagsrummet är klart som han håller på att renovera nu, så ska han börja med köket. Han har länge varit inne på luckan som heter Voxtorp. Deras släta lucka med en list istället för handtag. 

Alla bilder är från Ikeas hemsida



Nu hittade vi en annan lucka som också var väldigt fin och som han gillade. Det är en beige lucka som heter Havstorp. Vet inte hur ny den är. Jag känner inte igen att jag sett den innan.


Denna beiga Havstorp var riktigt snygg, och den fanns även i en blågrön variant.


En köksrenovering är ju alltid rolig att följa då det blir en total förvandling mot vad det var 😊

1 kommentar:

Pillusan.blogg.se sa...

Så kul med IKEA bara så där.
Köket hade jag med velat fixa till lite. Men vi hyr ju och då vill man inte lägga massa pengar på renovering. Min syster gjorde om sitt kök med nya luckor innan jul. Blev superfint och inte så dyrt. Kan kolla med henne vad det var för företag om du vill.
Ha en fin fredag! Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...