torsdag 17 mars 2022

Beställt fågelholkar...

Innehåller annonslänk

Jag har länge tänkt att jag skulle köpa några nya fågelholkar hit till Trolle Hill. När vi flyttade hit satt det ganska många uppsatta i träden här, men de har helt enkelt blivit gamla och utslitna så flera av dem har trillat ner. 

En kollega till mig berättade om en hemsida där det fanns väldigt fina och trevliga naturprodukter såsom fågelbord, fågelholkar och en massa annat. Så nu har jag beställt tre st holkar gjorda av björk. Jag tyckte att de kommer att smälta in bra i denna skogsmiljön vi har här.



Bilderna är från deras hemsida och visst är de fina? De har flera andra modeller också, mer traditionella fågelholkar om man vill ha det. 

Fågelholkarna finns HÄR

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...