fredag 4 mars 2022

Längtar efter våren...

Jag tittade på en jättebra film ikväll. Den heter "Made in Italy". Huvudrollerna har Liam Neeson och en son till honom. Liam Neeson brukar vara med i actions men detta är så långt ifrån action man kan komma. På engelska kallas den comedy-drama. Verkligen bra och kan rekommenderas 😊 Man vill ju bara kasta sig på ett plan till Italien direkt, haha...


Jag känner mig lite down och sliten för tillfället. Min kropp har jobbat alldeles för mycket för länge och den behöver ljus och värme för att få ny kraft 💗 Jag vill börja greja utomhus, men det är för tidigt än. Jag är så spänd på mina fröer jag beställt och enligt PostNord-appen är de på väg. Det ska bli så roligt att kolla och läsa på alla påsar 😊

En månad till får vi stå ut, sen kommer våren 🌱

1 kommentar:

Pillusan.blogg.se sa...

Tack för tipset på film. Den får jag kolla på nu när jag sitter här i Covid träsket.
Idag har jag börjat på en ny bok. Morden på Österlen, Döden går på visning! Verkar bra. Nu är det dags för Trädgårdstider på tv!
Kram från Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...