onsdag 30 mars 2022

Snö imorse och fågelholkarna...


Även om jag anade det så spärrade jag allt upp ögonen lite extra när man såg att det var vitt ute imorse. Nej tack, ingen mer snö vill vi ha 😒

Nu försvann den ganska snabbt igen så det var väl ganska så onödigt. Det ska ju bli rätt så kallt de närmsta dagarna. Lite tradigt då vi ska upp till Öland. Men men, det är alltid trevlig och mysigt att komma upp till dit så vädret får bli hur det vill.

Då är det redan torsdag imorgon. Jag fick ikväll meddelande att mina fågelholkar som jag beställde är på väg. Jag tänkte nästan börja efterlysa dem då det är två veckor sen jag beställde dem och de är betalda, men nu är de som sagt på väg. Man vill ju få upp dem i träden så att småfåglarna ska hitta dem 😊 Jag visar dem när de kommit.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...