söndag 23 juli 2023

Nöjd med semestern...

Jaha, då var denna semestern till ända. Fyra veckor har gått fort, men jag tycker ändå inte att de bara svischat förbi alldeles för fort. De två första veckorna gick fortare än de två sista, men det har nog också med att göra att det tar några veckor innan man börjar koppla av på riktigt. Sen är där såklart grejer som jag tänkte i förväg att vi skulle åka till men som inte blivit. Bland annat hade jag planerat att vi skulle åka till Mandelmanns nån dag och att vi även skulle bort till Ystad en runda, men det är ju inget som hindrar att vi gör det nån helg istället framöver😊 Att kolla på bio på Gylleboverken hade jag också sett fram emot, men man hinner inte med allt. 


Det som däremot känns bra är att vi inte farit mellan Österlen och hemma så mycket som vi brukar utan att vi landat nere på Österlen och varit där mestadels av tiden förutom när vi var i Kalmar första semesterveckan. Så skönt 💗 Trädgården kan också vara ett stressmoment som vi brukar ligga efter med men i år har vi hunnit med att ta hand om den. Detta är också första året som vi inte har huset på Öland som krävt sitt så det bidrar ju också en stor del till att vi kunnat landa nere på Österlen mer.

Vi går omlott på jobbet så jag ringde och pratade med en av mina kollegor i fredags. Jag loggade också in på min jobbdator och kollade så att jag kom in i programmen och allt funkade som brukar. Så nu känner jag mig beredd.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...