söndag 30 juli 2023

Hemmahelg...

Vi har varit hemma denna helg då sonen och hans kompisar intagit huset nere i Komstad. Jag tror att de är en 10 st ungefär som några dagar varje sommar anordnar en "killhelg" då de träffas, äter och dricker gott och hittar på nåt. En sån där grej som säkerligen blir en tradition under många år framöver för dem. Nån slags femkamp hade de också haft. Aron skickade ett kort på dem från "Österlen Games 2023" 😊

 De har under några somrar varit uppe på Öland, men nu när vi inte har det huset längre så blev det istället Österlen och för oss är det bara roligt att de vill vara där 💗


Körde bort till Blomsterlandet för att jag skulle ha några vanliga terrakottakrukor med fat. Jag hade några blomsterskott som behövde sättas om. Såklart hittade jag annat också, de hade jättefina ganska stora hortensior för bara 159 kr så jag köpte två st. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...