söndag 27 oktober 2019

Slut på helgen...


Vi körde om Ravlundafältet när vi körde hem idag. Det blåste betydligt kallare där idag än i fredags. Det är så praktiskt att stanna där med hundarna på vägen ner eller hem. Då är de rastade och klara när vi är framme. Leia verkligen älskar detta ställe. Hon galopperar som en tok fram och tillbaka när vi går. Så gjorde Raffe också förut, nu travar han mer med i vår takt. Man märker att han börjar bli äldre nu. Fåren går fortfarande ute på fältet, men köttdjuren och hästarna är hemtagna.

Då är det ny arbetsvecka imorgon. Vad händer då? Jag ska till frissan i alla fall och göra slingor. Välbehövligt, jag känner mig så vissen och tradig i håret just nu. Känns som det inte har någon färg alls. Skönt att ljusa upp det, då känner jag mig piggare.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...