lördag 26 oktober 2019

Sätta in takfönster?...

Vilken storm det varit här nere på Österlen idag. Jag stod ute en stund och kammade Raffe och Leia och pälsarna for åt alla håll, haha...

Annars har det inte hänt så mycket idag. Vi körde iväg till skogen och gick en runda med hundarna. Det är så skönt att gå i skogen när det blåser här nere för i skogen är det alltid lugnt. Jag har tagit bilder på det allmogeskåp som jag och Rebecca plockade fram från garderoben här. Jag kommer nog att sätta ut det på Blocket. Jag har ingenstans att ha det och det passar heller inte in här stilmässigt. Det är heller inte någon annan i familjen som är intresserad av det. 

En annan grej som vi diskuterade idag är om vi ska sätta in ett takfönster. Vi har en kupa västerut, men det hade varit väldigt trevligt att även kunna se åt andra hållet där uppe. Den karamellen får vi suga på. 

1 kommentar:

Pillusan.blogg.se sa...

Vi har ett takfönster i vår trappuppgång. Det sprider massa ljus i trappan som hade varit ganska mörk annars.
Dessutom är det perfekt att öppna takfönster varma sommarnätter!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...