lördag 12 oktober 2019

Fixat en massa...

Vi körde bort till Gylleboskogen i förmiddags och gick med hundarna. Vi brukar bara gå tvåkilometersrundan, men idag gick vi fyrakilometern. Jag har inte gått den sen India levde. När Raffe blev gammal nog gick vi alltid den rundan med dem. Sen blev India för gammal och Leia har varit för liten för den och sen har det varit sommar och för varmt. Men nu äntligen funkar det igen efter 2-3 år eller vad det nu kan vara 😉

Allt som jag skrev om igår har vi fixat idag. Gräset är klippt, utemöblerna är undanplockade, blommorna är nere i källaren. Hann även en runda bort till kyrkogården och satte dit lyktan och tände ljus. Imorgon ska jag bära ner mitt olivträd, sen är det klart för vintern. Vintern,  ja man vill knappt tänka på det men nu har vi sisådär sex månader framför oss med kyla och mörker. Jag tycker redan det är jobbigt att det blir så fort mörkt när man kommer hem från jobbet. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...