tisdag 22 oktober 2019

Årets tekalender...

Jag har beställt årets teadventskalender. Jag brukar beställa den varje år, har blivit lite av en tradition. Den är väldigt röd och fin i år 😊 När jag googlade på teadventskalender såg jag att Pukka också hade en sådan. Den hade varit kul att pröva. Fastän jag knappt vill erkänna det så är julfeelingen på ingång.

Nu till något helt annat. Ibland är det lite läskigt att bo så här som vi gör uppe i skogen, och då speciellt på kvällarna nu när det blir helt svart ute. Ikväll började Leia skälla som en dåre när hon och Raffe låg ute på verandan. Jag öppnade för att kolla vad det var och då hör jag något som rör sig borta vid vår infart. Troligen var det något djur, men det hördes som något större djur i så fall. Man hoppas ju att det inte var någon människa som vände och gick tillbaka ner igen när Leia började skälla.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...