fredag 23 augusti 2019

Min toa behöver uppdateras...

Sånt här vill jag ha 😊
Trolle Hill har två badrum och eftersom det numera är bara Mats och jag som bor här har det fallit sig naturligt att han tagit den "lilla" toaletten ute vid tvättstugan och den "stora" toaletten har då blivit min 😊 Vi hade inte bott här så länge innan vi bytte ut inredningen på den lilla toaletten då där var så liten vask och ett litet skåp under. Vi satte in ett större tvättställ med kommod som består av två utdragbara lådor med kanonbra inredning i. I alla fall så tycker jag nu att det behövs en uppryckning även på min toalett då de skåpen känns väldigt 90-tal, även om huset är byggt 2003 😊.

Nu har jag hittat en inredning som hade passat perfekt. Ikea har en badrumsserie som heter Godmorgon och den finns i den här svartbruna färgen. Hade passat kanon, då både bjälkar och fönster går i den färgen. Vi var ju på Ikea bara häromveckan när vi köpte byrån till tvättstugan, men då kollade jag inte in badrummen. Typiskt!

Högskåp finns också i denna serie. Toaletten har redan jättefint kakel och klinker, så vi behöver absolut inte renovera hela toaletten. Bara byta själva inredningen, och då är det ju inga jättesummor vi pratar om. Max 10 000 kr kan jag tänka mig. Ny kommod med tvättställ, spegel och ett högskåp. Ska räkna på det... 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...