fredag 9 augusti 2019

Jag har fixat dessa fyra veckor...

Denna fredagen är speciellt efterlängtad. Mina fyra veckor själv på jobbet utan min kollega är till ända. På måndag är hon tillbaka igen. Jag var allt lite orolig för att ta hand om allt själv efter så pass kort tid. Vi hade sex veckor tillsammans innan jag gick på min semester och sen hon, men det har gått över förväntan. Jag kan faktiskt känna mig stolt över att jag grejat det 😊 Kontona stämmer och fakturorna är betalda haha, bland annat... Jag har gjort mina missar, men det har gått att lösa med hjälp av mina andra kollegor och det jag inte kunnat och som det inte varit så bråttom med har fått vänta tills vi ses igen.

Höstkänslorna börjar infinna sig och med det lusten för att fixa här hemma lite. Vi ska ta tag i vår tvättstuga där det känns lite rörigt just nu. Det blir en sväng till Ikea imorgon för att kolla på en byrå. Modell ganska hög och smal. Då kommer där att bli mycket bättre ordning 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...