tisdag 27 augusti 2019

Allt som vanligt igen...

Denna veckan är jag på jobbet igen. Bäst när allting är som vanligt 😊 Jag har tre dagar kvar på min penicillinkur, och sen hoppas jag att alla baciller är borta och håller sig borta. 

Idag har jag varit nere i Kävlinge där jag har mitt andra jobb som jag berättade om häromveckan. Det är faktiskt inte helt fel att ha två jobb då man får lite variation på tillvaron. Får man det bara till att funka rent praktiskt och att man inte känner att det ena går ut över det andra så är det riktigt roligt. För min del har jag känt mig lite otillräcklig på mitt 25%-iga jobb, men det beror mest på att jag började på det mitt i semesterperioden och jag hade inte någon riktigt bra rutin för typ hur och när jag skulle jobba med det. Det har jag styrt upp, så nu känns det som om det ska fungera riktigt bra det också framöver.

Så varmt det är ute idag. När jag körde hem idag var det 28,5 grader. Helt galet 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...