torsdag 15 augusti 2019

Första brasan för denna halvan av året...

Första brasan tändes ikväll. Så himla mysigt 😊 Nu känns det som att hösten är i antågande och vi tyckte det var så pass ruggigt att en brasa passade fint. Jag har blivit lite krasslig. Det är flera på jobbet som är sjuka, så det hade väl varit konstigt om man helt hade sluppit undan. Bara det inte blir halsfluss av det som jag haft flera gånger. Jag gurglar som besatt nu av min räddare i nöden, Hexident, för att mota bort eventuella bakterier för nån halsfluss eller nåt annat vill jag absolut inte ha. Vi får väl se...

Jag pratade med Rebecca ikväll. Vi mindes tillbaka när vi var och hälsade på henne i Australien år 2015. Vår livs resa, kan jag säga. Jag hoppas verkligen att vi kan göra en resa dit igen. Både Mats och jag vill det. Till Sydney och kanske Melbourne denna gång. Tänk om man hade kunnat åka dit tre månader. Det är det längsta visum man kan få som turist i vår ålder 😊

1 kommentar:

Pillusan.blogg.se sa...

Du måste köpa Coldy, ett halsspray som funkar skitbra. Det är kanon.
Kram till dig från mig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...