söndag 25 augusti 2019

En utbrytare...

 Ett oväntat jobb dök upp igår i Komstad. Leia grävde sig ut från hundgården (!) Där fanns en svag länk i den hundgården och den lyckades hon såklart hitta. Under dörren ligger där singel, plattraden går inte riktigt ända fram. I och med det lyckades hon gräva så att där blev en så pass stor glipa att hon kunde åla sig under och igenom. Så det blev till att Mats fick lägga storgatsten i två rader under dörren, kant i kant med plattorna.

Så här fint blev det när det blev klart 😊 Nu ska hon inte kunna gräva sig ut här nåt mer. Hon är mycket mer finurlig än vad Raffe nånsin varit. Han nöjer sig och klurar inte ut så mycket. Överlag tror jag att tikar är mer finurligare och jag ska inte säga smartare, men jag tror ni förstår vad jag menar.

1 kommentar:

Pillusan.blogg.se sa...

Hi hi, jag fattar precis!!!
Bra jobbat av Leia, hon är ju inte lilla hunden heller så hon har nog jobbat på bra. Tur Mats fixat till så rymlingen inte kommer ut igen.
Kram Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...