torsdag 15 november 2018

Lite vitaminer så här års...

Jag har känt mig ganska trött och hängig, ja rent av yr också emellanåt, ett bra tag nu. Idag hade jag bestämt lunchträff med en gammal kollega, och när jag då ändå var inne i stan passade jag på att slinka inom hälsokostaffären. Jag har varit väldigt dålig på sistone att ta några vitaminer, men nu köpte jag på mig ett par stycken. Jag blev rekommenderad att ta D-vitamin, en kapsel varje dag, och sen den klassiska ChiSan såklart som är mer snabbverkande. Förr tog jag alltid ChiSan varje morgon. På mitt gamla jobb hade jag t o m en flaska i kylskåpet och tog en hutt varje morgon när jag kom 😊 Jag fattar inte att jag helt glömt bort det. Nu ska jag börja med den här kuren så hoppas jag att tröttheten och yrseln blir bättre.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...