tisdag 6 november 2018

Det bidde en rutten pumpa...

Idag åkte den fina pumpan som vi gjorde under vår "pysseldag" ut i soptunnan. Nu hade den sjunkit ihop som en rutten... ja, jag vet inte vad 😊 Efter jobbet idag har jag hållit på med att kamma igenom Raffemannen. Jag började häromdan och fortsatte idag. Han har så mycket päls och jag försöker tunna ut den en hel del nu. Nu när jag inte ska ställa ut honom, så vill jag ha pälsen så lättskött som möjligt.

Någon som däremot ska på utställning till helgen är Leia. Då är det valputställning nere i Flyinge, så då ska vi dit 😊 Så hon ska också göras fin nu i veckan.

Ikväll börjar en ny säsong av ett av mina favoritprogram. Nämligen "Det sitter i väggarna" 😊 Så himla bra. Ikväll ska de till ett hus i Småland som stod öde i 17 år innan nuvarande ägare tog tag i det. Så spännande med alla gamla hus och dess historia. Jag är så förtjust i den typen av program. Om det så är släkthistorier om människor eller hus. Det är lika spännande 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...