onsdag 28 november 2018

Juleljusen uppe...

VĂ„ran lilla Leia 💗
Vi hade -10 grader i morse hĂ€r hemma. Det svĂ€nger verkligen fort. Nu ska det bli plusgrader igen till helgen. Kan tillĂ€gga att vi fick inget kaffe igĂ„r, bara vatten 😕 Det var snĂ„lt, men informationen var bra i alla fall och det var vĂ€l det viktigaste. Det blev extra roligt ocksĂ„ att jag trĂ€ffade en "klasskamrat" frĂ„n min utbildning nĂ€r jag pluggade till redovisningskonsult. Henne har jag inte trĂ€ffat sen vi slutade. Kul!

Torsdag imorgon och dĂ„ ska jag bortom en svĂ€ng till vĂ„r uppfödare med Raffe. Han behöver fixas till lite. Skönt att fĂ„ hjĂ€lp med det. Även om jag försöker hĂ„lla pĂ€lsen nĂ„gorlunda iordning sjĂ€lv, sĂ„ blir det inte samma sak som nĂ€r hon gör det.

Idag Ă„kte ljusstakarna upp hĂ€r hemma. Jag lyckades inte hĂ„lla mig till helgen, men nĂ€stan... Mitt fina luciatĂ„g har jag i köket som vanligt. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...