lördag 24 november 2018

Hallen äntligen klar...

 Det är helt otroligt, men hallen är klar nu. Det är bara elektrikern som ska komma och sätta upp spottarna i taket och det får bli när det blir. Det blev så galet fint 😊 Mats hade hunnit med jättemycket innan jag och doggarna kom igår. Sen blev det sista gjort idag. Alla lister är uppe och målade. Luckan ner till källaren är målad. Hatthyllan är uppe. Skåpet för att dölja proppar och elmätare är uppe. Vilket lyft för denna lilla hall 😊

 Jag har ägnat mig åt lite målning idag. I somras var jag och Rebecca på en loppis på Öland. Då hittade jag den här WC-skylten för tio kr. Den var i svart, men nu blev den ommålad i samma gråa färg som källarluckan. Jag passade samtidigt på att måla om en rullehållare också 😊

Nu vet gästerna vart de ska gå när det tränger på... 😊

1 kommentar:

Pillusan.blogg.se sa...

Fasen vad fint och läckert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...