lördag 3 november 2018

Alcazar och födelsedag...

Då var vi på världens discofest igår 😊 när vi var och kollade på Alcazar. Jag hade aldrig varit på Kristianstad Arena innan, och lokalen var lite trist för ett sånt evenemang, men showen var kanon. Den tog sig efter hand och på slutet var stämningen på topp 😊 Det bästa är när de lär ut några discomoves och hela publiken dansar... 👍 Kameran i min mobil är inte så bra, så jag har inga bra bilder från konserten. Tyvärr...

Fotot jag tog i somras
Konserten blev lite av en födelsedagspresent till mig då jag fyller år idag 🍰 Av Rebecca fick jag en väldigt fin present som jag blev jätteglad för. I somras tog jag en bild på Ravlundafältet nere på Österlen. Det kom en hel flock med hästar gående med havet som bakgrund. Nu hade hon målat av den, och såå fin målning det blev 💗

Målningen Rebecca gjort
Nu ska jag rama in den och hänga upp den här hemma 😊 Ikväll blir det den goda nachogratängen jag gör ibland när det är fest. Receptet hittar du här.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...