onsdag 21 september 2016

Stommen uppe...

Hundarnas bo till vänster och förrådet till höger :-)
Stommen till hundhuset är redan uppe. Mats har varit flitig efter jobbet idag. Jag har jobbat från åtta i morse till åtta ikväll med en kortare paus i eftermiddag. Jag ska ta en dags ledigt nästa vecka, tror jag.

 När jag jobbat färdigt ikväll körde jag upp till Trolle Hill för att jag trodde att Mats var kvar, men det var han inte. Lite läskigt var det att köra upp i skogen i mörkret, det får jag faktiskt medge. Jag körde snabbt därifrån efter att jag gett fiskarna lite mat. Det kommer att vara skönt att ha hundarna som sällskap när inte Mats är hemma... Jag minns att när vi flyttade till gården tog det ungefär ett halvår innan jag kände mig riktigt hemma där, och det blir nog likadant nu, kan jag tänka mig.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...