söndag 4 september 2016

Redan söndag...

Första bollkryssen köpt till Trolle Hill :-)
Dagarna bara flyger iväg. Igår hade vi styrelsemöte med Newfoundlandsklubben Södra, så då gick nästan hela dan till det. Vi har börjat att köra grejer så smått till Trolle Hill. Ett nytt trädgårdsmöblemang köpte vi i fredags till verandan som är på framsidan av huset. Man får passa på nu när det rea på mycket sånt. 

Köksfönstret har jag gjort iordning :-)
Idag har jag beställt fiskmat på nätet :-) så man inte står där utan mat till dem om  nån vecka.  Jag hittade en sida som heter dammtrivsel.se. Jag provar den. Jag var och lämnade India också igår hos Monika. Hon har börjat löpa, så Raffe är lite knäppare än vanligt :-) Han har ylat och skällt hela natten ute i hundgården, så både Mats och jag var rent vimmelkantiga av sömnbrist imorse. Han har heller inte ätit med nån reda på två dagar, men det brukar ta 2-3 dagar efter det att India är borta, sen är han som vanligt igen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...