söndag 25 september 2016

Städdag...

Vilket väder vi haft idag :-) En bättre höst än vad vi har nu kan man bara inte tänka sig. Det har inte hänt så mycket här hemma idag. Mats håller på med hundgården uppe på Trolle Hill och jag flyttar grejer. Idag har jag i och för sig inte flyttat så mycket grejer utan jag har faktiskt mest hållit mig "hemma" på gården. Jag har städat här, då det inte blivit så mycket av den varan de senaste veckorna. De nya ägarna vill gärna komma hit igen och titta och då får det ju se lite vettigt ut även om de flesta rum är mer eller mindre halvtomma. Jag har också fotat lite möbler idag som jag ska lägga ut på Blocket.

Under veckan som kommer ska jag iväg med jobbet några dagar. Vi ska till Varbergs Kusthotell. Ska bli spännande :-) Jag tror faktiskt att jag ska ta med mig mina träningskläder också. Man vet aldrig om andan faller på :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...