onsdag 14 september 2016

Snart tapetsering...

Nästa vecka ska vi tapetsera sovrummet. Det kommer att bli så fint med tapeten med fåglar som jag visat i ett tidigare inlägg. Redan nu längtar man ju tills det är färdigt :-)

Tapeten med små mesar på 
Ikväll har jag jobbat. Vi har styrelsemöte ca 2 kvällar i månaden, så den tiden försöker jag kompensera genom att ta ut ledighet istället. Jag värdesätter ledig tid mer än att ta ut det i pengar, så jag slutade lite tidigare idag och körde det sista av mina kläder och skor till Trolle Hill. Nu har jag bara klädkammaren kvar och där är en del som ska rensas ut och så är det skidkläderna. Skrymmande! Jag funderar på att hitta såna där stora mjuka klädgarderober som man hänger och som rymmer ganska många plagg. Jag får väl se om jag hittar dem på nätet nånstans...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...