torsdag 29 september 2016

Åh, vad skönt att vara hemma...

Jaha, då var man hemma igen från Varberg. Så himla skönt! Det är roligt att åka iväg, men tusen gånger bättre att komma hem igen :-) Det har varit riktigt trevliga dagar i Varberg trots regn. Jag har utökat mitt nätverk inom Leader och utbytt erfarenheter med andra leaderområden i vårt avlånga land.

Rummen var kanon och vi har fått väldigt god mat, men något bad eller träning hann jag inte med över huvud taget. Programmet var späckat från morgon till kväll. Igår kväll innan maten var vi på Varbergs fästning. Det var intressant att höra dess historia och Bockstensmannen har jag sett nu, kan jag berätta. Han låg där i en monter. Jag fick även höra att kungen skulle komma till Varbergs Kusthotell till helgen och bo på rum 1212 :-) Han skulle inviga nånting i Varberg. Jag kommer inte ihåg vad det var.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...