fredag 4 mars 2016

Vilken lyx med eget spa...

En bild jag tagit för två år sen, tror jag. Här hade jag stylat till det lite runt badet :-)
Idag har det varit min lediga fredag på mitt nya jobb, vilket innebär att jag jobbat på mitt gamla, haha. Hänger ni med :-) Fast jag jobbade inte hela dan då vi hade en inbokad tid med prästen inför min mammas begravning nästa vecka.

Ikväll har vi haft vår egna lilla "spa-kväll". Vi badade i vårt utebad. Det händer alldeles för sällan nuförtiden vilket är väldigt synd. Så skönt det är att sätta sig där ute när det är alldeles mörkt ute och ikväll var det precis lagom kallt i luften också. Sen fick fötterna också lite omvårdnad :-) Vi har inte badat sen i julas när Rebecca och Pete var här hemma. Det får bli ändring på det, minsann...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...