tisdag 1 mars 2016

Sista köldknäppen hoppas jag...

Raffe med sitt tuggben :-)
Hu, vad kallt det är om dagarna nu. Imorse var det fyra minus när jag tog ut hästarna. Vi får väl hoppas på att det är sista vinterkylan som gör sig påmind för i år. Sen kan våren komma :-) Hundarna trivs såklart ju kallare det är. Idag fick de sig varsitt tuggben när jag kom hem från jobbet. Det håller dem sysselsatta ett tag. 

Rebecca skickade en bild häromdan från Irland. Hon hade tagit en bild på ett träd som var i full vårblomning. Där är det mycket mildare än här. Vi har tänkt att åka och hälsa på henne nu i vår nångång, men vi har inte bokat nåt än. Ska bli kul att komma hit. Jag har aldrig varit på Irland.

1 kommentar:

Petras- Enjoy Life Every Day sa...

Vi hade -10 grader igår morse. Kallt och våren känns långt borta. Idag snöar det över Halland. Längtar till jag kan plantera penséer och sätta i en hink på trappan.
Irland verkar vara ett fint ställe. Mina föräldrar har varit där och de var mycket nöjda.
Nu ska jag göra mig redo för att åka till jobbet. Ha en fin onsdag. Kram P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...