torsdag 10 mars 2016

En välbehövlig helg...

Det har varit en tuff vecka känslomässigt. I onsdags var det min mammas begravning. Begravningen blev en fin och minnesvärd för oss. Kapellet var så fint dekorerat med alla vackra blommor. Efteråt körde vi hem till oss där vi åt smörgåstårta och jag hade bakat kladdkakor. Det känns skönt att detta är över. Aron körde upp till Kalmar redan igår eftermiddag och Rebecca flög tillbaka till Irland i förmiddags. Hon är framme. Nu är det fredag imorgon och vi ska åka ner till Österlen och bara ta det lugnt denna helg. Det ska bli så skönt och vi hoppas på fint väder.

Påsken närmar sig med stormsteg och det innebär att det är den stora Konstrundan på Österlen. I år skulle man kanske besöka några konstnärer. Jag skulle gärna vilja, men sen vet jag att jag hatar när det är så mycket folk och trafik ute på vägarna. Vi får väl se hur vi gör.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...