fredag 25 mars 2016

GLAD PÅSK...

Önskar alla en riktigt Glad Påsk! 

Nu har man hela fyra dagars ledighet framför sig. Vi körde ner till Österlen igår ikväll. Vädret är väl inte det bästa idag. Mulet med lite lite småregn emellanåt. Mats jobbar på med hundgården. Bilder på det visar jag upp senare. Jag har börjat att sortera lite bland grejerna i min mammas lägenhet. Dessa fina skålar har vi alltid serverat chokladpudding i :-) 

Jag och doggarna körde bort till Ravlundafältet i eftermiddags. Det var ganska så blåsigt och kallt, men där är så himla fint. Fåren och köttdjuren gick redan ute där. Jag går aldrig nära med hundarna där djuren är. Det är så stort där så man ser på långt håll var de är nånstans.

2 kommentarer:

Petras- Enjoy Life Every Day sa...

Vilka coola skålar! Definitivt en keeper.
Glad Påsk och njut av helgen.
Kram Petra

Rebecca sa...

Åh chokladpuddingskålarna <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...